vit reggae


hejsan hoppsan tjosan osvosv. jag är i skolan nu, tiiiidigt. philip och jag kom hit klockan halv åtta... bättre än att åka bussen, right? ;)

philip har blivit en vit reggaeman, lite roligt. det är sånt jag skrattar åt i hemlighet ^^
vi har psykologi som första lektion, hoppas att vi får reda på provet. hade ju seminarie igår, kunde inte hamnat i en värre grupp. inte för att jag inte tycker om människorna, nej nej, men dom människorna som är mina vänner det är ju dom som påverkar mig mest. negativt. när det gäller betyg. mina vänner i klassen är dom med bäst betyg. det suger appung kära folk. så värre grupp kunde jag inte hamnat i.

adiós
(markus är the master of vit reggae)

Kommentarer
Postat av: mr.pee

jag är ingen vit reggaeman :(

2009-03-17 @ 19:30:26
Postat av: kajsa

är du inte? :((

2009-03-17 @ 20:28:32
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0