UTVÄRDERING

av veckan:
det har vart en bra vecka, tror jag. det bästa har väl vart... musiken. nu ikväll har jag lyssnat på massa bra. tog bort all musik på mobilen, och la in bara nytt. det är så jäääävla skönt. synd att jag inte har några hörlurar bara, heh.
det sämsta med veckan har väl vart magont. magont, och missförstånd.
men allt är fint nu, det är det. jag sitter och lyssnar på anna ternheim och är helt lugn. är superpeppad inför seminariet imorgon. jag älskar att diskutera i små grupper! det är väl bara då jag vågar prata.... HIHI!

KAJSA HISSAR:
turkiet om 45 dagar
KAJSA DISSAR:
min engelskalärare. prutt.

Kommentarer
Postat av: Rut

Yeah, way to go. En jäkla massa prut på sara. En hel dynghög på henne!!!

2009-03-17 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0