miss li

när jag var 14 år (nästan 15) och precis kommit hem från min första emmabodafestival, då var evelina här och hälsade på. det var året då lasse lindh kom till slottet och vi blev gaaalna. vi var kära i lasse lindh, men mest evelina. det var då evelina hade bestämt sig för att hon var indie, och hon gick in i rollen stenhårt.
det var då hon lärde mig att lyssna på miss li, långt innan miss li blev radiopop. det var fint. vi satt på studsmattan, hon rökte och jag tittade på, och så lyssnade vi.
det var en mycket fin period i mitt liv och därför blir jag alltid så lugn när jag lyssnar på miss li. det tycker jag om :)

igår/idag var det robinsonkväll hemma hos frida. vi hade knytis och åt oss tjockare än någonsin, i like :D det var supertrevligt" somnade visserligen mitt i filmen, men vem gjorde inte det? ;) fick skjuts hem av sanna idag, hon körde väldigt bra. nästan bättre än philip.... heh :D


Kommentarer
Postat av: evelina

åh, gamla goda tider<3

2009-03-23 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0