men jag är glad

philip är och skriver högskoleprovet. kvar på enighetensväg 79 (är det va?) finns jag, max och nellie. jag och nellie ska på en dunderpromenad strax. sen ska jag städa philips rum bara för att visa upp min skills. som kanske inte finns.... vi får se!
ska sedan iväg och simma.
allt för att visa familjen att jag inte vill åka hem. HA!


du brände dig, det blev aska av mig
men visst exploderade vi syggt eller hur?
du brände dig det blev aska av mig
men visst sprängdes vi snyggast av alla, va?
jag har flytt till smygehuk för alla minnen gör mig sjuk.
för er med spotify; e4, e18 väg 13 - markus krunegård

det spelar ingen roll hur dålig musik markus gör i framtiden. han kommer alltid vara bäst och vackrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0