fett fett, ge mig fett

för vit choklad är ju faktiskt inte choklad, det är fett. och alldeles strax så ska vi proppa i oss kiwi, hallon och FETT. AKA ginos. linnéa är en riktig inspirationskälla :)
idag har philip och jag vart mycket huriga och sprungit hela 6 (!!!) kilometer. nästan iallafall. jag la av när det var typ 400 meter kvar. då började jag gå.... men efter ungefär en minut så sprang jag igen, KÄMPARGLÖD.
samtidigt så har vi ätit oändligt mycket onyttigt idag, så det väger väl upp. och än har vi inte satt tänderna i  PRINGLES. två för 20:- på city gross, håhåjaja. <3

siestabiljetten är nu kirrad
(Y)

PHILIP DOMINERAR! MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH (KAJSA ÄR PÅ TOA)

Kommentarer
Postat av: Nonton

siesta! peppeppepp! första gången jag använder det ordet i sin rätta bemärkelse på typ 8 månader

2009-03-09 @ 12:20:55
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0