dom vet ingenting om oss

hej, nu är det KVÄLL och jag ska strax sova. liiiten sovmorgon imorogn, hihi..  har vart hos hestarna idag, jag ägde. ätit äppelkaka också, och fixat engelskaorden. EFFEKTIV.

pengabrorsan, moneybrothers skiva på svenska, är en av mina favoritskivor. lyssna på den. när anders sjunger:
det finns dom som säger att det svalnar snart, låt dom prata på, det är underbart!
då ryser jag nästan. minnena från siesta kommer tillbaka. om han kommer till hultsfred, då ska jag fan stå längst fram. igen.

 
när vi kommer åt ditt håll, då ska du akta dig.

Kommentarer
Postat av: Nonton

Är du missförstådd?

2009-03-17 @ 22:53:43
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0