svartsjuka är den värsta sjukdomen

ja, det är det dom säger. mias farmor och min mamma. men så är det. jag är jättetöntig och jag vet det, men jag kan inte låta bli :( det är inte det att jag inte litar på min pojkvän, absolut inte. jag litar på honom mer än vad jag litar på någon annan. men jag väljer att inte lita på en tysk brevvän som ska sno min pojkvän i sammanlagt 8 dagar (!!). och nu har själva grejen blivit så stor och omtalad att jag inte är svartsjuk på henne längre, jag är svartsjuk för att jag är det. svartsjukan vill inte försvinna. det är hemskt och jag mår jättedåligt. men det finns ingenting som någon kan göra åt det. när jag tänker på det så äcklas jag av mig själv något så otroligt, och det får mig bara att må värre. det sista jag vill är ju att han byter brevvän, då skulle jag hata mig själv. och det vill jag inte. jag måste erkänna att jag är imponerad av att mannen står ut med mig, jag är en jobbig jävel.

och tills  vidare håller vi tummarna för att hon är ful. och tjock. och inte gillar piercings. okej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta't lugnt, du er finaste hesten i hela stallet.

2009-01-14 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0