simon says


lalehs nya, I LIKE! hoppas hon kommer till hultan. eheheh. hon borde. nytt album nu i januari och allt.
imorgon ska jag redovisa om navid modiri på svenskan. jag är så jävla oförberedd och jag orkar inte vara nervös :(:(:( men det är säkert chill, bara halvklass :)

jag har precis städat mitt rum (istället för å plugga?). det känns bra. EGENTLIGEN så gillar jag när mitt rum är rent, det blir bara så att jag inte orkar bry mig ibland.
föresten så köpte jag en ny skjorta idag, HIHI!

ta-dah

Kommentarer
Postat av: Nonton

wutta babe



det kommer gå skitbra kajsa! tänk på hur glad navid skulle bli om han visste att du gör det här. fatta känslan. då vet man att man har lyckats alltså. när någon gör ett helt jäkla skolarbete om en. på gymnasienivå. undrar om du är först?

2009-01-11 @ 23:19:28
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: kajsa

navid vet om det :D jag har mailat frågor till honom som han svarat på, HEHE :D

2009-01-12 @ 07:07:17
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0