lite sådär

idag. vaknade jag klockan kvart över sex. somnade om om drömde dåligt, vaknade igen 24 minuter över 6. gick upp, väckte max. och sen åt jag :) gick och la mig brevid philip igen. bestämde mig för att inte gå på engelskan (hade mina skäl). så jag åkte till skolish vid 10. ringde sanna när jag kom fram till skåpet, dom var tydligen på seplanade och skulle till ekelunds. jävla tjockisar :S själv paktar man ju om nyttighet, SÅÅÅÅÅÅ jag åt inget fika :) sen var  det bara en lektion, spanish. vi snackade om resan, som kommer uppta ca 7dagar av mitt liv i maj, och jag blev ASPEPPAD. jag vill ha maj NUUUUUU. men det är dyrt. men jag ska fan dit. åhhh<333333333


haha söta

Kommentarer
Postat av: Rut

Spanien!!!!Härligt!!!Spanien!!! GAAAH :D

2009-01-10 @ 22:38:43
URL: http://rutannelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0