lite galen blir man ju faktiskt.

jag snickrar på en egen värld, har ett projekt i garaget, för att försöka ta igen för all tid jag legat vaken
haken är att den världen är farligt lik den här
skriker lika illa där
benen dom ger vika där
ibland kan man blunda, stirra in i solen. det är tydligen inte nyttigt men minst lika roligt
knarkar svarta prickar flyger bort om ögonlocken och JA kompis just därför blir vi jagade av dockor

har jag berättat om barnen DOM
leker soldater DOM
slår varandra blodiga tills mamorna ropar DET ÄR MAT
fastighetsskötarna som sopar undan lik och lemmar
och jag själv sitter här och bara blundar stilla.



(kampfiskar och valar, Cobra charlie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0