jag har ont i magen

halo. igår var det kalas hos frida, superskoj! jag var 50+ äckelman med slips på huvudet :) somnade i soffan och dom tog tydligen kort, öhöh. vi åt god mat och såg på masas filmer och p3guld! supernajs :) markus var fin, men det var synd att kihlen inte var med på maskinen :((( kihlen är ju anledningen till att gilla dom. mmmmmmmmm.

idag så var jag i simhallen con mi madre, mi hermana y mi novio. me gustan. nadamos en unda hora. eh. min spanska är fin. markus är fin. han var så fin så fin igår. inte utseendemässigt. men gud vad han är fin <3333.




och för att vara en elak liten flickvän så tänker jag säga en som är fin till utseendet. killen från shout out louds :) hejdå.
(det kan philip ha, raffaela är nog också snygg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0