filmmyssss

HEJ PÅ ER!
igår var jag hemma. det var lite konstigt :) men ändå chill.
simmade idag, med hela släkten (typ)
nej, men jag, farmor, ronja och pappis. okej, absolut inte hela släkten. men ja, vi simmade. jag simmade 60 längder, 1500 meter. AIGHT. det var skitjobbigt. men jag klarade det :D så jävla nöjd. och imorgon så ska jag och philip(antagligen) springa igen. i like. när jag har kommit in i tränandet, då tillåter jag mig själv att äta godis igen. btw så käkar jag mörk choklad. det är nyttigt och ökar sexlusten (sa anton) hihi.

ikväll ska vi kolla på film. jag, philip, gustav + okänd. gustav skulle ringa någon. jag vet inte vem. just nu så är philip och gystav påväg mot berga C för att hyra film. SPENNANDE!!!!!!!!!!


markus????
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0