att vara ledsen när man egentligen inte ska

det är inte lätt. jag får höra att det spelar väl ingen roll. jag intalar mig själv att DET SPELAR VÄL INGEN ROLL.
men när jag tänker efter: det spelar faktiskt roll. det är jävligt elakt, och de flesta tycker som jag. det finns väl ungefär tre stycken som inte gör det, och jag skulle kunna namnge dom.

idag är en sån dag då jag går med tårar i ögonen till bussen. hälsar inte på en gammal klasskompis. hälsar inte på bussföraren. sätter mig på bussen och somnar.
när ska p-pillerskiten försvinna? var det pillrernas fel?

hoppas ni har kul på eran fest ikväll.
jag ska ha kul på min.
(a party with my paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain lalala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0