att vara ensam hemma

hos philip. kom hit igår, var ensam.
nu har alla åkt, och jag är ensam igen. det är lite läskigt. det ringde förut och jag svarade. kvinnan i luren blev minst sagt förvånad. tyst i typ tre sekunder...... sen "har jag kommit hem till maria?" aa.......men hon är inte hemma "nehe, hon kanske är på dagid då" aaaa.... eller på jobbet, jag vet inte "nehedu på jobbet är hon inte" okej.....


UH drygt samtal. idag börjar jag egentligen klockan 10, men jag ska vara på vårdcentralen vid halv 11, så jag åker itne dit ((: idag ska jag ta första gardasilsprutan!!!!!!!!! spennande <33333 emma snackade om att armen domnade bort, hm.
vi hade matteläxa tills idag men jag fattade absolut ingenting. jag är så jävla dålig i skolan just nu så det finns inte. det suger :( jag hatar att alla naturare är smarta och dryga, BLÄ.

men jag är glad ändå :):) för idag har jag fått länk till en "bdbkompis" myspace, han är duktig
http://www.myspace.com/fiancedolorian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0