att sitta i skolan när man egentligen har sovmorgon

halllo
naturkunskapsprovet gick verkligen DÅLIGT! jättejättedåligt. jag hade hoppats på ett MVG, men ett mvg lär jag inte få se. jefla shit. :( det var jättesvårt, och det spelade ingen roll hur mycket man hade pluggat, här var det detaljerna som räknades. fan alltså.

på fredagar så har philip alltid sovmorgon. om vi sover över torsdag-fredag så blir det så ibland att jag väljer att ha sovmorgon med honom. hehe. jag börjar ju egentligen 8.10. men jag hade bestämt mig för IDAG så skulle jag fan in till skolan! gick tillochmed upp klockan SEX(!!!!!!!!!!!!!) för att hinna duscha! vi fick skjuts till skolan av min papi, så det var ganska chill. när jag kom fram till min kära B-100 korridor så var det mörkt. och tyst. inga klasskamrater som satt i hålan och spelade kort :( dom hade tydligen fått reda på IGÅR att vi inte skulle ha någon engelska idag. det betyder att vi börjar med språk klockan 11! schysst! men ingen sa nått till mig :( både philip och jag hade alltså sovmorgon. jävla fan. vi har suttit på resurs. jag lånade två böcker på biblan, och han har pluggat. nu har han fysik och jag börjar min lektion om ytterliggare 50 minuter.

jag längtar tills ikväll :) då ska vi frossa tacos på KM.iiiiihhhh<3 tacos är det finaste som finns. blir nog tacos hos frida imorgon också :D:D:D:D:D:D:D längtar faktiskt ännu mer tills imorgon. PAAAARTTTYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(jag är så jävla hungrig hejdå)


Kommentarer
Postat av: Rut

Okej, det här var weird. Eller så är jag bara lite fixerad. Men det första jag såg i det inlägget var SEX, med stora bokstäver. Hm, var detta med flit?

2009-01-23 @ 19:21:39
URL: http://rutannelisaneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0