att läsa gamla bloggar

det är nog något av det roligaste som finns. läste nyss på blogspot, från i juli. fina fina juli när jag och philip jobbade varje dag på plantis. badade ensamma första gången. var på öland med anton, pelle och nadja. fyfan vad jag saknar sommaren. jag tror att jag var mycket gladare i juli än vad jag är nu. beor det på att det är vinter? ingen som vet. jag var "nykär" och flirtig och gaalen, det är en sak som är säker. nu är jag bara en tråkig äcklig flickvän som bara överreagerar och misstolkar. sånt suger lite.
idag har jag vart i skolan, det var helt okej. gillar inte min engelskalärare..... gillar inte att spanskalärarn är sjuk heller. haft vikarie två fucking gånger i rad.

OCH på lödag är klasstjejerna välkomna hit, jag lär behöva sällskap för att inte bryta ihop och ligga och gråta hela lördagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0