aha joho okej

humöret är väl inte det bästa,vet inte varför. kan tänkas att jag saknar philp lite. det brukar bli så när man umgås en hel helg. och sen helt plötsligt är man ensam. det är lite läskigt.
idag var första dagen på nya terminen = nytt schema. hade väntat mig en helt förfärlig dag, men den var faktiskt ganska chill :) kan bero på att både svenskan och samhällen var überslöa, satt mest och snackade. det kanske räddade min dag, vem vet? vi hade spanska idag också, tyvärr ingen lärare. jag gillar spanska fruktansvärt mycket just nu :) läraren är super, och äntligen börjar man lära sig att snacka. kan säga att de 4 åren på nova var total waste. har redan lärt mig mer på en termin än vad jag lärde mig på 4 år där :)
är otroligt peppad på spanienresan också!!!! jag hoppas verkligen att jag har råd att åka. och jag hoppas VERKLIGEN att det finns platser. ojojoj vad ledsen jag skulle bli annars....

ungdomsmottagningen efter skolan idag. bestämde mig för att inte byta p-piller trots allt. jag menar, jag har alltid haft en slags ångest. sen typ sjuan. jag tror inte det är pillrernas fel. isåfall kan jag byta om tre månader :) OCH JAG SLAPP GYN-UNDERSÖKNINGEN!!!!!!!! YES!!!!! "eehhh jag tror vi kan skjuta upp den va?" oh fyfan vad najs. jag var så jävla rädd när jag satt där i väntrummet och klockan tickade på. men jag slapp! IIIH

idag hade pappa lagat veg.soppa. antagligen så vidarebefodrade mamma mina klagomål. HEHEHE den  var god. tack papi.somnade is offan förut. vaknade av att pappa skrek om indien. nu är det nära, gott folk. goa blir det antagligen.
i like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0