what are you gonna do about it?

jag har kommit in i en period då jag drömmer mycket mardrömmar. än så länge är det ganska vardagliga saker, otrogna pojkvänner och så.ganska skönt. monstermardrömmar är ju förjävliga. men det är ändå inte roligt. jag vaknar n¨ågra gånger per natt och snyftar några sekunder för att sedan somna om.

läser på rockpartys forum och folk klagar nonstop, förstår inte riktigt. THE KILLERS, hallå! det bästa som kunde hända. jag längtar så otroligt mycket tills i sommar.
idag är ännu en dag då jag säger att jag ska plugga hela dagen. pluggade knappt nånting igår, kommer antagligen bli sammas skit idag.

föresten så kollade jag och phille på TITANIC igår, det var mycket värre att se den med honom än ensam. ehe.'



(kajsa leker i ps)

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

titanic - nono

2009-02-22 @ 12:48:55
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0