vackert :)

http://www.animalrights.se/wallsofglass/

klicka på länken.
titta på bilderna
dom är VACKRA :)

jag är så glad att jag på en enda punkt är så mycket bättre än mina klasskompisar
en enda punkt!
jag tycker inte om er köttätare. ni är mina vänner och jag har trevligt med er, men innerst inne gnager det. för alla vet ju att det inte är rättvist, inte någonstans. köttätare är antingen människor som är dumma i huvudet, eller människor som är för lata. de flesta tillhör den senare kategorin.
det är synd.

varför ska vi utnyttja djur. bara för att vi kan?
nej

Kommentarer
Postat av: amina

härligt att veta att du inte tycker om mig innerst inne!

2009-02-06 @ 10:01:23
Postat av: den lilla svarta

Kul att du är så säker på din sak. Det måste kännas skönt. Men trots det är det väl ändå onödigt att gå ut med ord som dumförklarar dina vänner och bekanta. Jag förstår grejen med att vilja övertala folk och få dem att tänka som du gör. Men ett tips är att undvika just den attackerande vägen. Den du talar till ställer sig direkt offensiv och börjar motarbeta det du har att säga utan att riktigt lyssna på vad det är du verkligen försöker få sagt.



- Du är antingen dum i huvudet eller lat. Varför utnyttja djur när du kan äta godare och nyttigare mat som vegan?

Kolla på texten ovan. Var tror du att fokus lägger sig om man ska svara på detta?

2009-02-08 @ 18:09:28
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0