SKOLA

jag vill ha maaaaaaaaaaaaaaaaat
mat mat maaaaaaaaaaat
ge mig maaaat!
vi åt för en timme sen. heheheheh ge mig mat.

idag fyller håkan och david år. GRATTIS!
vi sitter på biblish och ska egentligen skriva om colombia. jag gillar inte colombia. colombia verkar skittråkigt. föresten så har jag tofs. hihihi!
frida är en galen tjej hon. så galen så galen. hon bara tjuvtittar och vill lista ut slutklämmen.
här kommer den:
jaaaaaaaaaaag måste ha mat jag måste ha mat jag måste ha mat
jaaaaaaaaaaag måste ha mat jag måste ha mat jag måste ha mat
jaaaaaaaaaaaag måsteh a mat jag måste ha mat jag måste ha mat
(i snappt och glatt tempo)



adiós

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sjunger fel, snabbt och matande tempo. fattar du mattande??? mat????? P&K kajsa

2009-02-25 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0