min tisdag

fick skjuts till skolan, pappa skulle till sjukhuset. han opererades idag. förhoppningsvis gick det bra. jag TROR det gick bra, det verkar som det :)
psykologin fortsätter att vara lika intressant som vanligt. lärarn är bäst och ålemkillarna made my day, som vanligt. hade kemi i fyrtio minuter och sen idrott. jag gillar inte idrott, men mitt och fridas projekt gör allt roligare! vi ska alltså tänja oss så mycket så att vi kan gå ner i splitt :) HIHI! åt mat på en kvart och sen var det trååååkig matte. svår matte! :( samhälle på det och sen hem. rida. det var kul :D:D:D:D:D:D samsara påminner lite om britta, i like.

har pluggat kemi i typ fem minuter. prov imorgon. men det är tråkigt att plugga när man kan det!
nu kommer det gå dåligt.
aja.

BTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitt busskort är gone baby gone.
blir att skaffa nytt imorgon. utan tillägg.
prutt.

mina ögon faller ihop

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

Svar:

TACK! :D

2009-02-10 @ 22:34:56
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0