looking for reasons to live

dagen ar varit helt värdelös, så gott som. ett knappt VG på kemin som jag trodde skulle bli ett mvg, fatta min chock. men det är faktiskt okej, jag är minsann ingen äcklig naturare som blir deppig för sånt, hm.
huvudvärk + magont hela dagen gör inte saken bättre. och näsan gör svinont. och nu ska jag iväg och rida, vill inte.
min jävla pojkvän ska till west coast riot, världens bästa festival. jag ska inte dit.


men jag är glad ändån, för mitt liv är så bra så bra.
GLAAAAAD
GLAAAAAD

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det hade varit ett till "glad" hade jag sjungit det i mitt huvud som håkan hellströms "sjuk, sjuk, sjuk"



synd att det bara var två styckna..

2009-02-25 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0