la prueba en la lengua

hola
egentligen borde jag plugga röven av mig
men det gör jag inte.
jag letar bra konverterings- och brännarprogram....
ochdricker vatten. nu har jag ätit godis två dagar i rad. jag mår illa.  vi tog in tv:n på mitt rum idag! och dvdn! det vosade sig att tvn låter som tinitus och dvdn inte spelar upp AVI (därav konverteringsprogrammet). suger lite.
så nu letar jag tv! någon som har en lagom liten, billig tv? sälj den till mig isåfall!

och det blir inget spanien för min del. mycket, mycket deprimerande. men förhoppningsvis så drar vi dit nästa år, aight!?


Kommentarer
Postat av: Linnéa/Lennie/Spanien

Kajsaaa, min tv är din tv, duger inte det? ^^

2009-02-14 @ 12:13:43
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0