jag ber om ursäkt

men när emmaboda säger att de ska boka en headliner, och sen bokar ett band som jag aldrig hört talas om, då är det inte roligt :( visst, dom är säkert überkända inom electronica, men? headliner??????????? skitfan.
nu sitter jag och käkar frukost, macka med veganmjukost. påminnner om förra våren, mmmmmmmmmm. det har inte gått så lång tid, men det känns som att JÄVLIGT mycket har förändrats, synd.

jag tackar spotify för min senaste upptäckt. i'm from barcelona är suveräna :) har aldrig kunnat tanka deras skiva, men nu kan man ju lyssna LAGLIGT ;)  i like i like.

idag ska jag på djurens rätt-möte. spännande :)

TE

Kommentarer
Postat av: Nonton

TE! (y)

emmaboda makes me sad :(

2009-02-25 @ 09:32:36
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0