jag är den svagaste du känner

så här är det:
vi har tre prov på gång. ett är på fredag och två nästa vecka. jag tänkte börja plugga idag! känner mig jätteduktig, det ska ni ha klart för er. samtidigt så är jag sämst i hela världen. jag slopade nyårslöften och gav istället mig sjölv svå riktningar, sånt som skulle förändras. det var bl.a. simma minst två gånger i veckan, inte äta godis/chips/läsk, inte dricka kaffe. jag har redan brutit alla. alla utom ett. det med kaffet. det ska jag bryta alldeles strax, om ungefär sju minuter. jag kan inte ens stå emot en kopp kaffe. LOSER. men jag har bara sovit fyra timmar inatt, är jag inte värd lite kaffe?
NEJ.
(jag älskar kaffe hejdå)

Kommentarer
Postat av: evsi

jag älskar också kaffe! speciellt sent på kvällen med en semla till :D:D:D:D::D:D:D:D (min mamma kom nyss hem med två stycken)



jag har inte rökt än förresten, det är väll det enda löftet jag har lyckats hålla ^^

puss, jag garvade högt i min ensamhet när jag läste din halsbandshistoria

Postat av: e

btw så där random

2009-02-02 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0