it aint me babe

det har hänt några ganska roliga saker i mitt liv på den senaste tiden, trots allt:
- jag fick mvg på spanskaprovet vi hade innan lovet!!
- jag är laktosintolerant, ännu ett steg närmare vegan! HA! ganska nöjd... fast jag saknar choklad såklart :(
- jag har börjat lyssna på litelite ny musik, det gillar jag. fast det tar ett tag innan jag kan acceptera band/artister. t.ex. så har jag börjat acceptera regina spektor nu, BRA VA!?
- jag har töjt min näsa, det är bra fast det gör svinont atm.
- jag har hoppat med HESTEN! BRA KAJSA!!! (jag vågar egentligen inte)
- jag har bara gått tre kronor över 100kronorsgränsen denna månad!!!!! SÅ NÖJD. runt denna tiden brukar det vara ungefär +50kronor.
- jag har hittat markus B-sida "e4,e18 väg 13" och den är så jävla bra<3



(min alternativa fettisdags-fika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0