GUSP

nu sitter vi på biblan och letar fakta om EU:s tre pelare! suger lite :) samtalet jag hade med anton igår fick mig att bli sentimental och nostalgisk. det är hemskt vad jag saknar sommaren, sick.
längtar sjuuuukt mycket till emmaboda. och vi ska inte ens snacka om hultan! oj oj oj.
philip och jag bestämde oss föresten igår för att jag på rassle också, nice! hultsfred är, förhoppningsvis,  alltså enda festivalen jag kommer behöva betala biljett för! IIIHIHIHI.
jag är hungrig.............................................
ska eta friday. hehe

ikväll ska jag rida på SAMSARA.
inatt drömde jag mardröm om samsara. hon var jätteelak och åt upp min hand. :(

nu ska jag kolla lägenhet. TJA!


Kommentarer
Postat av: Ze Antån

kolla lägenhet?!

2009-02-10 @ 19:18:14
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/
Postat av: kajsa

DREAMING :D

2009-02-11 @ 20:05:34
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0