bruce springsteen

hej. jag slapp sova ensam :) därav bristen på inlägg- man har liksom inte lust alls att sitta framför datorn när man umgås med självaste philip schulz (+att han alltid ockuperar datorn iallafall). har nu umgåtts med mannen sen i tisdags, och jag ångrar det inet en sekund. jag tycker om honom jättemycket :)
i fredags var vi hemma här, tittade på hairspray (sämst) och sov i soffan. eller ja, JAG somnade i soffan. sen gick vi och lade oss. men det är okej, man måste få vara trött på fredagar.
lördagen spenderades hemma/istan. det blev ännu en bio, i taket lyser stjärnorna :) den var jättebra! men den skulle antagligen vart ännu bättre om jag hade varit sisådär 3 år yngre. satt som sagt och spanade efter tårar på SANNA men det kom inga, hmfp. hon som alltid gråter ;)


spelade sen MED ANDRA ORD hemma hos philip. det var superskoj. sliter på nerverna dock ;) men uffe och jag var bästa teamet, helt klart!
philip körde mig hem idag. jag tror jag längtar nästan lika mycket som honom tills han har sitt körkort. mmmm!!!!


nu lagar ronjis lunch. adjö!
(ronja och mamma ska gå på bruce springsteen i sommar. dom peppar. dom spelar bruce i köket. INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Mr.pee

Hairspray var bra! :D

2009-02-01 @ 13:33:57
Postat av: amina

skulle inte vi kolla på i taket lyser stjärnorna?

2009-02-01 @ 17:19:15
Postat av: kajsa

philip: nej. ;)

amina; va??

2009-02-01 @ 17:53:58
URL: http://kajso.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fjortisfilm!!!! (säkert)

2009-02-01 @ 20:54:53
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0