alla hjärtans dag

heiiii
igår var vi på tacobuffé/spelkväll hos frida. det var trevligt även fast jag var trött och arjjjj. idag är det alla hjärtans dag (surprise!) och dagen började FINT. jefla max hade tejpat över kranen i handfatet på toan, så när jag skulle tvätta händerna fick jag vatten på hela mig. buuuhuuu! men det är okej :)
just nu är det jag som är den dåliga partnern, fick superfin present av philip och han fick en superdålig av mig. syynd!
idag har vi kollat på filmerna från när de var i kina och hämtade theo :) supermyyys! blev jättesugen på att åka utomlands.... surt med spanien. jag vill verkligen dit :( får längta tills nyår istället, ehe.

något positivt är iallafall att vår festivalbudget verkar funka FINT! men jag ska ändå spara vartenda öre. nästan. det kommer behövas. har köpabstinens nu, på riktigt. inatt drömde jag att jag shoppade tröjor. vaknade och var ledsen.
MEN IDAG har jag fått en ny tv. FÅTT" av lennie och hennes mamma <3333 tack så hemskt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0