torsdag & fredag





fabian vad jag längtar!
torsdag:
lotstid
kaggning
förfest
vallen
 (fast jag ska inte på vallen dåda)

fredag:
vakna hos philip hihihihi
åka till stockholm med buss. philip ska plugga LALALALALALALALALALA (L)
millencolion på grönan

alltså <3 millencolin är rbäst och philip är bäst och min klass är hyffsat bra och shit va bra allt kommer vara. och jag tror faktiskt att våran fadderklass är jävligt schyssta dom med :D
men det suger lite att aldrig träffas hejdå :(

(kajsa hissar & dissar glömde jag)
KAJSA HISSAR;
philip. och keiko.

KAJSA DISSAR;
gamla fula mörkhåriga tanter som tränger sig före i busskön vid norrgård. jag blir arg och får dåliga platsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0