that's me inside your HEAAAAAAAAD



god morgon! ahhh vilken strålande dag! skulle jag kunna säga, men nej. dagen har redan gjort mig förbannad. vaknade av en söt katt och låg kvar i sängen en kvart. sen hoppade jag in i duschen å duschade supermegafort (typ 10 minuter!!!!) och sen JÄVLAR skulle jag äta. koka ägg! tänkte jag. vi har ju ätit kokt ägg nåra dagar nu och jag  gillar faktiskt hönsmens. så jag skulle koka ägg. pajjade 2 st, dom gick sönder! ingen aning om varför :(:(:( sen kokade jag iaf mina ägg( det var två, ett till mackan). efter SJU jävla minuter borde dom ju vara klara!!!? självklart trodde jag. men ne. så löskokt att man inte kan äta dom. jävla FAN! slösade typ 20 minuter av min dyrbara morgontid på att faila å koka ägg. fan.

idag ska jag longboarda iväg till bussen. ahhhhhh. fast det är blött ute.... OCH jag kan va hemma en kvart längre om jag cyklar.
men....men...... ehhhhhh. jag är kluven.
OCH JAG SAKNAR PEDOPHILEN

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

hihi, toppenmorgon juh!

2008-09-08 @ 14:38:24
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0