telefonsvararen

Navid modiri & gudarna har släppt en av nya låtarna!!!!! DEN ÄR FEEEET! asparty och jag gillar den starkt. 15 oktober kommer albumet, det kommer jag aldrig glömma :D var ju tvungen å repetera det på rassle, 15 oktober OK???? sa han, världens finaste navid <3 han är så fin. serri. inte snygg nånstans men ack så fin. han & gudarna är absolut ett av mina favoritband. i like i like.

jag hatar pencillin
sjunger han. jag hatar också pencillin.l fattar inte varför jag fortfarande måste ta dom.... sista dagen imorgon DOCK :D:D:D eller torsdag morgon ska jag ta sista tabletten....... skönt å slippa skiten.

iiihhhh längtar tills fredag.

KAJSA HISSAR:
gangsterphilip. sitter och stirrar på honom as we speak. han är fin han <3

KAJSA DISSAR:
att gå till tjugo i 5 två dagar i rad. hur FAN ska jag stå ut!?!?!?!?!



Kommentarer
Postat av: Korven

ÅH NAVIIID! <3

2008-09-05 @ 08:10:40
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0