shit pommes

tjuuuuuu(r)
jag sitter här och dricker kaffe, jag. har precis bearbetat mig igenom en hög av läxor. men det va inte lika mycket som jag trodde faktiskt :D nu ska jag sitta å söka lite fakta om PLEKTRUM, som jag ska redovisa på måndag. eller nästa måndag. vet inte... hmm.

skolan var jävligt dill, även om jag gick till 16.40- första lektionen var idrott, och jag var inte med :) men åkte ändå till skolan vid 9 (!!!) för å hänga med phlip. var ju på biblan som sagt. chillade. sen skulle jag cykla (läs; åka pakethållare) iväg till fredriksskans med BAGGE. men DÅ JÄVLAR kom hela thang-klassen. thang och pjoffen tog en omväg runt mig och jag förstod förjävlasent vad som höll på och hända xD dom tog tag i mina armar & ben och BAR IN MIG! jag skrek och sprattlade ska ni veta. dom är ju gaaalna ;) men jag gillar dom iallafall :)
sen var det lunch och då blev jag anfallen av monstren igen. dom försökte bära iväg mig på min stol! :O:O:O men jag var för snabb och hoppade undan i sista sekunden, det ni :D

resten av dagen var också bra. även om min klass är en jävla diskussions-klass och det finns vissa som aldrig kan hålla käften. men jag gillar dom iallafall, inget illa menat :) OCH även fast min mattelärare är knäpp.
träffade philip efter sista lektionen .ahn såg asläskig ut. han hade tappat bort sin mobil :(:(:(:(:( men nu skriver han på msn att han precis fått reda på att han ska få tillbaka den imorn bitti :D ASNAjS!


OJ vad mycket det blev om min sanslöst ointressanta dag. sorry. det är orientering imorn UUH! vet ni försten att Uuh är ett grundämne? :D det lärde jag mig idag. kemi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0