överätning av äppelkaka

jag och mamma bakade två OLIKA sorters äppelkaka flrut idag. min blev mycket godare, hennes blev faktiskt riktigt äcklig! muahahaha. inte pluggat något idag, edt brukar ju bli så. joggat har jag däremot gjort! det gick bättre än förra gången men det är fortfarande inte tillräckligt. mitt mål är att kunna springa 4 km utan att ta nån paus. det kommer ta ett tag haha....... men jag ska försöka börja springa några gånger i veckan nu :) min kondis har verkligen blivit PINSAMT dålig.

åkt longboard med ronja också :D hon blev superinspireraD och vill också ha en ((: nöjd.  hon var faktiskt jävlgit duktig för att aldrig ha åkt innan. mycket bättre än mig HAHA! fast det är jävligt nice, jag är inte alls lika rädd när jag står där på brädan längre. den känns liksom stadigare och säkrare :D de e naiz.

vet inte om ni märkt det, men jag har inte nämt philip en enda gång i min blogg idag. jag är på rehab. sluta-snacka-om-samma-person-24/7.  men man kan inte sluta direkt, man måste SKÄRA NER. jag saknar honom för jävla mycket. det är hemskt på riktigt. men nu är det bara två dagar kvar tills jag träffar honom! :D:D:D:D:D:D




















nu ska jag surfa vidare, lämna gärna bra bloggtips om ni orkar.
happy endings, they still don't bore me

Kommentarer
Postat av: Nonton

fan vad BRA! JAG ÄR SÅ STOLT! <3

2008-09-22 @ 09:53:04
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0