näsblod




hej, vart med philip hela helgen, eftersom det inte blev nått hos johanniz..... men helgen har vart asbra iallafall :D fredags = här i skogen med NOFX backstage passport och ASGOOOOOOD pizza. seriöst. en av de godaste pizzorna jag ätit :D sen sov vi tidigt för jag var så satans trött. lördagen stack vi till stan ett tag, köpte hood och fikade. sen hem till mannen och vi sydde :D:D:D:D ASPYSSLIGA! shit asså, har inte sytt alls sen syslöjden med annviol. men det var najs, jag va jättebra ((:
sen åt vi jättegod mat och efter det så spelade vi med andra ord mot uffe & mia :D det var JÄTTTEJÄMT ända till slutet, men ungdomarna vann. hihihiih vi e best jaaa. sov tidigt igårmed pga  MIG! sorry asså.
och idaaaaag så vaknade jag av att uffe och mia kom in och slängde isbitar på philip :D:D:D:D:D:D sen blev det litte brottning och sen åkte vi till värsnäs för att gå tipsrunda :) skitnajz, fast svåra frågor. philip fick bara 4 rätt av 12 :D
resten av dag har vart slapp. åkt longboard :D jag lär mig ska ni veta! jag gillare, starkt.

philip är bäst
ingen protest


(vi fastnade i näsringarna och min näsa knäppte till, sen fick jag näsblod genom septum)


Kommentarer
Postat av: philip

näsblodet var gaaaaalet. fast inte galnare än öronblodet. sitter på biblan och har skittråkigt och håller på att somna. tyska i 1,5 timmar nu. not so gr8 aksully.

2008-09-15 @ 07:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0