myzdag

just nu laddar jag ner 2 album av the kooks, ett av the kinks och ett av architecture in helsinki. ren jävla nostalig blir det :D idag planerar jag att inte ha tråkigt en enda sekund. eller, tråkigt kommer jag nog ha, men jag tänker iallafall inte vara lika rastlös som igår! jag ska PLUGGA bådde matte och svenska, och sen ska jag försöka ut å springa också.
whooo i'm good. blivit betydligt bätte på longboarden också, ÄNTLIGEN märker man lite förbättring. nuförtiden kan jag stå på ett ben på den! eftersom det behövs för å ta fart, så kan jag ta fart också. nu tänker ni kanske "uuh, det varkar ju skitlätt" men ne. det är svårt. jag kan det nu. jag är stolt.

You got me so I dont know what Im doin
Yeah, you really got me now
You got me so I cant sleep at night


Kommentarer
Postat av: Nonton

wohoo! vi får ut åka någon dag!

2008-09-21 @ 11:36:08
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: Dina

the kooks är skitbra faktiskt och angående longboarden, I know what you mean! (skitsvårt)

2008-09-21 @ 17:19:30
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0