musik är så jävla bra

mina favoritlåtar;
• high drama - laakso
• no cigar - millencolin
• roll roll and flee - nikola sarcevic
• ulf - hets
• mr. brightside - the killers
• alla visa män - ebba grön
• music when the lights go out - the libertines
• norrköping - laakso
• boring planet - millencolin
• ochrasy - mando diao
• soul meets body - death cab for cutie
• kampfiskar och valar - cobra charlie
• jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig - håkan hellström
• bob - NOFX
• normandie - shout out louds
• i'll kill her - soko



förlåt för att jag är så töntig. men jag har sjukt jävla tråkigt :)
och om ni aldrig lyssnat på kiss me med laakso. gör det. den är så sjukt jävla bra. OK!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0