MORGONBLOGG

är alltid bästa bloggen! NÄÄÄÄÄ så äre inte. men dagen har inte hunnit bli förstörd än så morgonbloggar är antagligen de mest poitiva :) i börjar jag 8.40, kan ta bussen vid 8 :D asnajs. jag gillar mitt schema faktiskt, förutom tjugoifem-dagarna. idag har vi labb sista lektionen och jag kan nog inte säga att jag längtar precis. men SEN ska jag plugga med phelipé så det blir NAJS! har inget å plugga...... hehehe men nått får jag väl fixa. antagligen matte efterom jag inte fattar nått å han e PRO.

på fredag är det millencolin arghghghaghrghghrghrgrhrghhhhhhhhhh
dom är fina pojkar dom.  ska peppa snart, men nu lyssnar jag på 60 percent med NOFX. plantskolan i en låt. <3

pöss


kajsa och keiko peppar skolan aight

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag saknar keiko.

2008-09-03 @ 21:54:30
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/
Postat av: kajsa

du saknar mig `_´

2008-09-03 @ 22:16:21
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0