min dag

antagligen helt ointressant, men jag har tråkigt so here we go.
vaknade hos världens bästa philip. jag älskar att vakna hos världens bästa philip, hans säng är skönare än min. han snarkade i morse :) jag nöp honom i näsan och fnissade. han vaknade också, kolla på mig i två sekunder, log och somnade om. och började snarka igen. vi åt god frulle och sen hoppade vi på bussen mot lars kaggskolan. han hade ångest, jag fnissade. han började tio över åtta och jag tjugo i nio. jag hängde ju som ni kanske förstått på la bibla i typ 10 minutos, sen var det engelska som gällde!
lärarn var elak och superdissade mig och rut för att vi hade pratat klart. hon sa att man skulle prata hela lektionen, vi hade pratat typ en kvart. jefla shit. vi fortsatte snacka. hum. sen var det fika med philipeeeeeeeen ju :D myz. sen träffade jag min handikappade vän frida, hon är en bitch. fast vi har faktiskt jävligt kul i skolan, så är det :D
vi hade kemi! kajsa <3 kemi. förstår kemin nu, och det är ju najs. tomas är aaaaaaasbra lärare också, det är säkert därför. man förstår liksom allt han förklarar, och det är ju bra. sen hade vi då SPANISH! fast först käääka vi god sås i matsalen. kom försent till spanskan pga av detta. jävla stagg som ligger så långt bort. vi hade en lärarstudent på La Lengua och han var tevlig :) det kommer bli kul å ha honom i 2/4 veckor tror jag! seeen påvägen hem stannade vi vid kondiset och åt REABAKELSER!!!!!!!!!!!!!! mariabulle blev det! asgott första halvan, sen höll jag på å spy. och jag liksom kände hur min mage svällde upp, illa.
sen var det bara cpmatte kvar, och sen slutade vi! WIHO. var asdepp och allt sög bajs men jag klarade mig. satte mig på bussen och lyssnade på cobra chie och kom fram till att cobra charlie är så satans bra. seriöst. jag gillar konstiga killar som skriver konstiga texter. markus texter är asbra. navids är asbra. nofx's är asbra. mmmmmm.

väl hemma har jag bytt truckar&hjul på min longboard, pluggat OCH sprungit! och halleluljah, det gick asbra å jogga idag. sprang hela vägen och jag hade säkert kunna springa det dubbla. det var mörkt och jag gillart. det var liksom mysigt, blev lättare att springa. bara jag och musiken.

imorgon ska jag nog åka longboard med philip i funkizZz. jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0