knocking on heavens door

ronja spelar gitarr, det är fint.

idag började temaveckan i skolan. det började med en övning ute, vårt lag vann för vi var ett I-land å vi kickade ass. sen hamnde vi i nya grupper och vi skulle bilda en liten familj. jag heter lisa, är tolv år och allmänt jobbig. superflickig, går på balett och ridskola, och jag ser upp till min mamma som är en slampa. bra, huh?

skulle simmat efter skolan idag ju, men jag var alldeles för trött, + att jag saknade philip. så jag hängde med frida till resurscentrum för å plugga lite matte och spanskan. matten gick verkligen åt helvete. philip klarade inte ens uppgiften! skitmatte. fick dödsångest och grät tillåmed lite. sen pluggade jag spanska istället och då blev jag klad.
åkte hem och sov på bussen. bara ronja och jag hemma nu, chillzor. jag saknar mannen dock..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hey, det där måste gjort väldigt ont ;)

2008-09-29 @ 23:11:29
URL: http://linnea.blogg.se/
Postat av: elin

haha aaj, det där ser inte mys ut x)

2008-10-05 @ 20:58:50
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0