keiko es un bitch

fast en söt, mysig, gullig bitch. men visst är han bitch! har ungefär 4st. ärr sen han har rivit mig den jäveln. men jag älskar honom iallafall :D

hade spanska som slutade tjugo över 12, RUSADE (=halvsprang ehm) till biblan och han med bussen som gick 12:25 lyckan var total :D kom hem vid 1 alltså, fett najz. har ätit en bit kladdkaka som syrran bakade igår, och druckit en kopp kaffe. och jag som skulle va nyttig i veckorna å frossa på helgerna? HAHAHAHAHA. lycka till kajsabajsa. men jag försöker, det gör jag ;)

nu ska jag ta tag i mitt rum. dammsuga hela taket + väggarna + golvet. och keikohar lyckats riva sönder en hel toarulle PLUS rulla ut två garnnystan. på mitt golv. det ser förjävligt ut. jävla katt. vi kanske ska skaffa en till btw! JAG HOPPAS :D en liten polare till finaste keiko, asnajs. men antagligen blir det inte så..... men jag hoppas som sagt.



jag och min älskling

Kommentarer
Postat av: eve apan

du vet att du är söt va?



ps jag gillar din tröja!

2008-09-17 @ 20:53:06
Postat av: eve apan igen

har inte sagt det här än, men din nya kissemiss är jättegullig!

2008-09-17 @ 20:54:45
Postat av: kajsis

tack :D ja han e fiiin

2008-09-18 @ 11:23:50
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0