jag har lock för öronen

och har haft det i sisådär en vecka. nej, mycket mer. sen skolan började. NEHHH men sen halsflussen iallafall!
är supertrött idag igen. orkar knappt hålla ögonen öppna. jävla fan. ska börja gå å lägga mig tidigare.
TORSDAG = imorgon och vi har inte planerat nånting. inte fixat nånting. hur fan ska det sluta!?!?!??!
hmmmm

idag går jag till tio över fyra. inte tjugo i fem som jag först trodde. vi har flyttat fram labben, så vi börjar den en halvtimme tidigare! PARTEYYYYY
ändå fett länge.
och philip har pajjat min assnygga tröja. men han ska bjuda mig på asgod kaka idag så jag är ganska glad iallafall....



Kommentarer
Postat av: Cleo

hej du, nä jag vet inte om det blir något på corehouse. vi får höras imorgon i skolan. :)

2008-09-17 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0