it's killing me

hej
orientering = vi var asbra i början. skulle fått 3 poäng om inte fuckerz i mediaklassen lurade oss. hatar er, främlingar.
lunchrast i 2½ timme, bjöd philip och frida på glass. det var gott och philip var lika elak som vanligt ;__;

hade en lektion idag. matte. satt och sov. sen löste jag lite ekvationer och blev aspepp å började älska matte. sen gick jag å frida till stagg å mötte amina och johanna :) shoppade lite + fikade. asgott. kladdkaka med glass + hallonsmoothie. å herrejävlar. 60 spänn. så värt. fuck kullsenska som jag inte kan stava.

nu lyssnar jag på the killers och snart ska jag plugga matte och samhälle. och så måste jag städa. jävla fan. längtar tills på fredag å lördag. puzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0