home sweet home?

NÄ. jag saknar philip. *jobbig*

det var skittrevligt i fredags! tjejerna hade överaskning = mat & kaka dom gjort. <3 en massa hjärtan på dom hehehe. i lördags åkte jag hem klockan HALV ÅTTA för å plocka björnär som inte fanns och laga en jävlamssa mat. hilip kom vid 10 ochhjälpte till :D vi lagade mat hela JÄVLA DAGEN! det var skitjobbigt, men gott blev det :) folket kom vid 3 ungefär. sen kom frida, amina och johanna också :D dom va här en timme sen stack vi å grilla vid norrlidsbastun med philips boyfriends, dom är mysiga och snela tycker jag :) det var fett kul där nere efter ett tag, folk dansade och var glada :D
sov hos mannen sen. igår gjorde vi INGENTING ((: tog lite bilder å blev sugna på å köpa kameror. så får det nog bli...... sov över en dag TILL (jag äter dom ur huset :() och imorse när jag kom ner var det första jag såg en uffe i peruk och solglasögon. det var roligt :):)

skolan va asdålig. fast klassen är chill tror jag. även om jag är utanförast....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0