hej här kommer segertåget

ingen kan väl säga att den låten INTE är party? jo, philip kan. jag saknar honom så jag kan dö. på riktigt. nu ligger han nog och sover.
<3

pappa och ronja ska strax in och köpa NY tv!!!  spennande. till mammas & pappas rum, men iallafall.
jag vill ha min kamera. den är så satans underbar. en panasonic, digitalkamera. ååååååååhhhh.'
vaknade kvart över åtta idag, btw. av katten såklart. han låg och gnagde på min hand. jag orkade inte bry mig. då anföll han mitt ansikte, det var skitläskigt. gillar honom.

idag är första helgen på länge som jag är hemma hela jävla helgen. för ungefär ett halvår sen såg varenda helg ut såhär. kan inte säga att ja gsaknar det.
philip och jag har vart tillsammans i ungefär 2 månader nu föresten, i like i like. roots va bäst.



i am surfing in PHILIPS roooooooooooom



Kommentarer
Postat av: Nonton

blev ni tillsammans på roots?

2008-09-21 @ 11:38:18
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: kajsa

runt där nån gång

2008-09-21 @ 12:54:03
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0