HAPPYFAcE

PHILIP KOMMER HEM IMORGON! :D vart helt exalterad hela eftermiddagen ^^
snabb och smidig dag i skolan idag! frida och jag delade på en superduperkaka, vi hade spanska och jag slapp redovisa på spanskan! mmmhmhhh perfetct :D gick ju till simhallen efter skolan. simmade 700 meter, sen kom det läskiga, muskulösa killar och började hoppa hopprep. alla som simmmade gick därifrån, och eftersom jag inte vågade vara kvar med de muskulösa männen så gick jag också. mitt mål var 1000m, men eftersom det var första gången så känns det ändå okej.efter simhallen åkte jag till IKEA med mi madre y mi hermana. vi käkade sunkig mat och köpte växter och påslakan :D:D:D ska även införskaffa en 120cm säng snarast :) I LIKE!


imorse vaknade jag kvart över fem. det var deppigt...
PHILIP KOMMER HEM IMORGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0