att trotsa sina benmuskler

det är ett av mina favoritintressen. när man cyklar upp för en backe. och benen verkligen skriker NEJ NEJ NEJ och det känns som att man ska dö, då jävlar fortsätter jag cykla. det är mycket roande ska jag säga er! ni borde testa.

skola till tjugo i fem today. idrotten var chill, men  var verkligen ASTRÖTT efter. höll på å somna på lunchen, vi var på new yorker... inget å ha :( såg en assnygg skjorta som philip skulle gilla bara....... och lite snygga väskor och så. men kläderna va shitbajskorv. hade tre lektioner efter lunch, det gick ganska snabbt som tur va. nu har jag precis smällt i mig en liten portion pasta + broccolisås OCH tre jävla mackor. himmelskt goda. ni borde testa mörkt bröd + philadelphia + avokado + pyttelite citronpeppar. så satans gott. höll på å smälla av alltså.

har spanska tills imorgon, så nu ska jag sätta igång med den. peppar torsdag. fast det känns konstigt att säga så... "min pojkvän åker på torsdag och jag längtar jättemycket". NEJ. vi ska partaja all night long på torsdag. DET längtar jag efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0