äppelkaka

jag har lärt mig att äta många saker hemma hos philip, bl.a äppelkaka. jag hatade äppelkaka förut. men jag tror att det är så, när man är hos andra så vill man ju inte säga nej till mat liksom. jag har testat både oliver, äppelkaka, rödbetor OCH ostkaka. och jag gillar allt nuförtiden. tror att jag hade intalat mig själv att NEEE rödbetor usch. men i like :D :D

det är synd att man bor i en sån fuckad familj. hatar vissa delar av den. sen gör den delen nått bra och jag är glad i en vecka men det slutar alltid på samma sätt. ALLTID. borde man inte få hjälp om ens familjemedlem gör en deprimerad? borde man inte kanske få en liten mysig lägnhet man kan bo i för å slippa bli ledsen jämt?

dagen har vart bra annars, soft men seg skola, överaskningsparty för johanna som inte va hemma. hänga med världens finaste pojkvän som är mer sentimental än mig. i torsdags <3 hihihihiihihihiihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0