ÄPPELKAKA! idag igen

min mamma har fått dille på äppelkaka.
"men äpplena blir ju för gamla...!" sure morsan. tror hon bkev lite ledsen när jag berättade hur satans god mias äppelkaka är. hon måste tänkt att hon också minsann kan baka äppelkaka. idag är det en mer "kakig" variant. lite mjuk liksom, ingen smulpaj.

helgen har spenderats med philip. förvånade? höhö. i fredags var vi här hemma och bara käkade chips och kollade på film. det var asmysigt. philip och pappa mobbade sönder mig totalt. men jag gillar dom ändå. iallafall philip. sen igår så åkte vi på zannes kalas! det bjöds på asgoda brownies och mackor, trevligt :) sen fick vi skjuts till lindsdal. vi skejtatde oerhört länge, jag philip oh max. myzzzz. både max och philip var asbra å satte massa heefftiga trix å jag bara satt å glodde av förtjusning. idag har vi hängt på stan med huliganer. läskigt :( nu saknar jag honom så som en tjock unge saknar sina pommes.

hela denna vecka är det temavecka och jag orkar verkligen inte. funderar på att skolka det mesta. men neeehhh nu ska vi inte vara sånnna.
:(
ROOKIE. jag måste dit. markus är min man. min och philips. vi delar, förstår ni.




Kommentarer
Postat av: Ze Antån

ROOKIE! har ni glömt bort mig :(? hatar ni mig?

2008-09-28 @ 21:18:14
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0