världens softaste låt

världens softaste låt, det måste ju vara ordinary people - john legend. så jäääävla bra. jag hade en john legend-period en gång för mycket längesen. det var jag och eve som satt å sjöng ordinary people hela natten lång framför datorn. ah, miss those times ;)

 IDAG!!!!! var det konditionstest som gällde. det gick asbra :D sprang heeela vägen runt, OCH spurtade sista 100 metrarna, så nöjd, så nöjd. tiden var inte särskilt bra, men det ska ju förbättras :) sen var det matteprov, haha. krävande dag. provet gick också helt OKEJ. glömde titta igenom del A innan  jag lämnade in, så om jag får dåligt betyg pg.a slarvfel så gråter jag lite..
när jag kom hem hade morsan gjort superdupergoda FALAFEL!!!!!!!! satan va mätt jag är nu :D i like.
nu ska jag plugga och tjocka i KAFFE, men jag avslutar med ett telefonsamtal mellan mig & nicke:
K- Hej det är kajsa
N- ja hej de e nicke
K- hee-ej
N- HEEJ*härmar*
K-HEEEEEEEE-EEEJ*härmar mer*
N- eru kär?
K- AAAAAAAA
N- sådär så att du inte kan tänka på nått annat än philip?
K- hihi aaaaaaa
N- fyfan va jobbigt.
K- HAHA NÄ
N- haru jompa där?

blablabla sen massa ointressant. men det var kul. nicke är trelivlig att prata i telefon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0